Bytte/retur

Tross den EU-lovgivningen, holder vi på vårt løfte og tilbyr kunder rettferdig returrett.
 

Du har 30 dagers (14 dagers på rabatterte varer/Salg) gratis bytte og returrett. Benyttelse av angreretten følger fastsatt norsk lov for varer kjøpt over nett. Les mer om dette i våre salgsbetingelser her.

 
Slik gjør du når du skal returnere varer:
• Send tilbake varen innen 30 dagers (14 dagers på rabatterte varer/Salg).
• Varer som er brukt, kan ikke sendes tilbake (unntatt ved material- eller produksjonsfeil).
• Logg inn på “Min konto” og registrer returen (Min konto -> Ordrer -> Refund). Kundeservice vil deretter bekrefte returen din og sende deg en forhåndsbetalt returetikett med QR code på e-post.
• Hvis du har tilgang til en printer, kan du selv skrive ut returetiketten og bestille henting fra postkassen din. Hvis du ikke har tilgang til skriver, må du oppsøke nærmeste Postens kontoret. Der må du skanne QR-koden og etiketten skrives ut automatisk. Fest etiketten til midten av pakken med strekkoden godt synlig og sent pakken.
• Glem ikke å ta vare på returkollinummeret du får av innleveringsstedet til returen er fullført.
• Du kan alltid kontakte kundeservice på telefonnummer (+47) 45318898 eller e-post kundeservice@commeilfaut.no hvis du har problemer med registrering av retur eller andre spørsmål.
 

Returadresse:

Comme il faut
c/o NordStudio AS
Espvegen 167
7584 Selbustrand
 

Tilbakebetaling

Så fort vi har fått tilbake og kontrollert varen foretar vi en refusjon. Vi setter vår stolthet i å besørge en raskest mulig tilbakebetaling. Dersom du betalte med kort, tilbakebetales summen automatisk til kortet du brukte til å betale for bestillingen. 
 

Klager og forbrukerbeskyttelse

Dersom du mottar feil vare eller en vare med feil, kan du kontakte kunderservice på kundeservice@commeilfaut.no for grattis retur.
 
Loven om forbrukerkjøp/Forbrukerrådet gir deg alltid rett til å klage på varer innen tre år fra dagen du mottok varene, forutsatt at du informerer bonprix om feilen innen rimelig tid etter at du har oppdaget det. Klager som er registrert innen to måneder etter å ha oppdaget feilen, anses alltid å ha blitt sendt innen rimelig tid.
 
Dersom varene dine blir registrert som defekte, vil bonprix tilbakebetale hele kjøpsbeløpet samt fraktkostnadene.
 

Kundeservice

Kantakt oss:
e-post: kundeservice@commeilfaut.no
telefon: (+47) 45318898